Montaj pas cu pas al unui sistem fotovoltaic de 5KW cu 3 stringuri de panouri solare


Finalizare sistem fotovoltaic de 5KW cu inverter Easun sv2, puterea instalata de 8KW. Pe fiecare string am 11 panouri policristaline sh 245W asta imi asigura 2,5KW cat dimineata la rasaritul soarelui, cat si la apus cand soarele nu mai are asa de multa putere.


In acest tutn acest tutorial video, va vom arata cum am montat 3 stringuri de panouri fotovoltaice pentru a crea un sistem de 5KW. Veti vedea cum am planificat si instalat panourile, cum am conectat stringurile si cum am testat sistemul final. Acest tutorial este perfect pentru cei care doresc sa instaleze propriul lor sistem fotovoltaicorial video, va vom arata cum am montat 3 stringuri de panouri fotovoltaice pentru a crea un sistem de 5KW. Veti vedea cum am planificat si instalat panourile, cum am conectat stringurile si cum am testat sistemul final. Acest tutorial este perfect pentru cei care doresc sa instaleze propriul lor sistem fotovoltaic



Poze cu pozitia stringurilor:


Terasa spre EST dimineata

  

Garaj spre SUD - VEST

  

Casa spre SUD - VEST


 
                          

Poze de la ansamblare: 







     


 





Cutia tablou sigurante DC.



Cutie realizata din carcasa PC vechi.


Laterale realizate din profil CD, tabla zincata, pentru gips-carton

    

    

Schema electrica de montaj in carcasa a componentelor de protectie si de masura.


Finalizare cutie sigurante tablou DC:





























Post a Comment

0 Comments