Cum am montat ieftin panourile fotovoltaice cu profil teava dreptunghiulara din otel!

  • ce am decis sa trecem la energie verde si sa montam panouri fotovoltaice, am inceput sa cautam cele mai bune si mai ieftine optiuni pentru sustinerea acestora. In cele din urma, am gasit un profil teava dreptunghiulara din otel care era nu numai ieftin, dar si foarte rezistent si usor de montat.
  • Am inceput prin a-mi face o schita si o lista cu tot ce aveam nevoie pentru montaj, cum ar fi suruburile, diblurile si suportii de prindere. Apoi am masurat si taiat profilul teava in lungimea necesara pentru a sustine panourile fotovoltaice.
  • Urmatorul pas a fost sa marchez si sa gaurim profilul teava pentru a putea fixa suportii de prindere. Am utilizat un ciocan si un burghiu pentru a face acest lucru. Dupa ce am fixat suportii, am putut sa instalez panourile fotovoltaice pe profilul teava.
  • Pentru a asigura stabilitatea panourilor, am fixat profilul teava pe acoperis cu ajutorul suruburilor si diblurilor. Am verificat si am reglat pozitia panourilor pentru a fi sigur ca sunt inclinate si orientate corect pentru a captura cat mai multa lumina soarelui.
  • Montajul a durat cateva ore, dar cu ajutorul unor instrumente simple si a unei planificari bune, am reusit sa montam panourile fotovoltaice cu un cost minim si cu rezultate foarte bune. Acum ne bucuram de energie verde si de costuri reduse pentru energie electrica.

Mai jos am pus poze cum am folosit componente ieftine accesibile pe piata. Profile de imbinare vinclu.


Piulite nituite pentru prinderea profilului de aluminiu a panoului fotovoltaic


Cleste de tras nituri am pus si un pic de vaselina sa reziste la apa



Profil de capat din aluminiu











 





Post a Comment

0 Comments